wysyłka

Klientów z aktywną umową dropshipping obowiązują wszystkie postanowienia Regulaminu hurtowni, harmonogramu wysyłek i dostaw. Wyjątkiem jest proces składania i realizowania zamówień z wysyłką bezpośrednio do klienta sklepu.

1. Zamówienie dropshipping musi zostać złożone poprzez panel sprzedaży hurtowej hurt.bioieko.pl i opłacone przelewem tradycyjnym na podstawie faktury pro-forma generowanej z systemu. Dla szybkich i bezprowizyjnych rozliczeń rekomendujemy Klientom założenie konta w mBanku.

2. W opcji dostawa zaznaczamy dropshipping - odbiór poprzez własną firmę kurierską po potwierdzeniu gotowości do nadania paczki.

3. Dokument zakupu dla Klienta dostarczany jest w sposób określony w regulaminie sklepu. Wydruk faktury/paragonu może zostać dołączony do zamówienia przez hurtownię (warunkiem jest dostarczenie dokumentu drogą mailową przed zamknięciem paczki).

4. Na każdym etapie realizacji zamówienia, sklep otrzymuje stosowne informacje, wysyłane drogą mailową lub generowane automatycznie z systemu.

5. Zamówienie złożone po godzinie 9:00 do dnia następnego, można dowolnie modyfikować lub anulować. Po tym czasie nie ma już takiej możliwości. Nie możliwości wymiany ani zwrotu, a zamówione produkty przechodzą na własność sklepu.

6. Hurtownia zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu jego opłacenia.

7. Na podstawie wszystkich zrealizowanych zamówień w danym miesiącu rozliczeniowym, Sklep otrzymuje zbiorczą fakturę VAT na koniec miesiąca. Ewentualne nadpłaty i niedopłaty wynikające z różnic powstających podczas realizacji zamówień są rozliczane w saldzie hurtowym opisanym w standardowym regulaminie hurtowni.

 

Waluty
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl